Avenue Adana Yollarında

Tamamı Temsa Ar-Ge’deki Türk Mühendisler tarafından geliştirilen Avenue, Adana'da üretildi ve şimdi Adana yollarında! Adana Büyükşehir Belediyesi Temsa Avenue'yi 1 aylığına test etmek için bu yeni otobüsü hizmete koydu. Sadece 1 tane hizmette olan bu otobüs engelli, yaşlı ve hamile vatandaşlarımızın ulaşımı daha kolay yapması için kolaylıklar da sunuyor, yere daha yakın, düz ve basamaksız kapılara sahip Avenue, diğer marka otobüslere göre daha yüksek olan tavanı ile de dikkat çekiyor, aynı zamanda çevreci düşük emisyonlu EURO 4 motora sahip.

Temsa Global’in şehir içi toplu taşımacılığı için geliştirdiği yeni aracı olan Avenue, sınıfından en geniş iç hacme sahip olup yüksek tavan yapısı ile ferah yolculuklar sunuyor. Avenue’nun kliması hem ısıtma hem de soğutma özelliğine sahip. Homojen dağılım için ilave önden ısıtma özelliği de bulunuyor. Tavandan ısıtma özelliği ile özellikle kış aylarında camlarda buğulanmayı önlüyor. Avenue, zengin ve ergonomik tutamak ve askılıkları, kapılarındaki ‘sıkışma önleme sistemi’, kapıları açıkken hareket etmeme özelliğiyle de yolcu güvenliğinde üstün bir yapı sunuyor. Elektronik kontrollü süspansiyon sistemi (ECAS), aracın özellikle değişik yol koşullarına kolaylıkla adapte olmasını sağlıyor..

Temsa Avenue daha önce de İstanbul ve diğer belediyelerce de kullanılmıştı, umarız Adana yollarında daha sık görürüz bu yerli ve modern otobüsleri.

Temsa Adanamızın en çok ihracat yapan sanayi şirketidir. Temsamızın Türkiye'de daha çok kitlenin benimsemesi için önce kendi içimizde benimsemeliyiz.. Adana olarak Temsamıza sahip çıkmalıyız.. Evet bir mercedes gibi değil bir man gibi değil şuan da ama neden Temsamız da marka olmasın. ?? Temsamıza önce Adanalılar olarak sahip çıkalım.. Önce yerli malı..

hakan (not verified)
1 December, 12:57

Yeni otobüs göründüğü üzre  güzele benziyor. Rengi değiştirilirse daha güzel olur diye düşünüyorum yıllardan beri süregelen kırmızı otobüs tabiride çürümüş olmaz daha da devam eder. Ama otobüste 142 hattına çalıştığı yazıyor bence bu deneme sürecinde olan bir otobüs için çok yanlış bir hat, versinler bakalım 132'ye 110'a 133'e 121'e 126'ya.. Bu hatlarda denemeleri lazım hem dayanaklılığı ölçülür hemde bir seferde kaç kişi alıyor diye net bir sayıya ulaşılır.

osman
28 November, 11:31